چرا طراحی سایت

امروزه با رشد تکنولوژی های جدید و دسترسی های گسترده تر به اینترنت سازمان ها و یا افراد به دنبال برقراری ارتباط و همکاری جهت رسیدن به اهداف حرفه ای و شخصی شان هستند.بنابراین در دنیای امروز برای ارائه ی کسب و کار، اشتراک گذاری منابع و اطلاعات ،خرید و فروش و در دسترس قرار دادن سایت برای تمامی افراد جامعه نیاز به طراحی سایت و خدمات طراحی سایت بیش از پیش احساس می شود.

طراحی سایت مهرنت

طراحی سایت با توجه به مشتری شما صورت میگیرد.توجه ما بیشتر بر این است که طراحی سایت شما پاسخگوی نیاز کاربران باشد تا هیچ گونه ابهام و سوالی در رابطه با محصولات و یا خدمات شما برای آنها ایجاد نشود.در نظر گرفتن گرافیک زیبا، رابط کاربری، بهینه سازی موتور جستجو (به انگلیسی :seo)، استفاده آسان از سایت و رعایت نکات تخصصی از مواردی هستند که برای ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی که رقبای زیادی وجود دارد، لازم است.

تیم طراحی سایت ما مجموعه ای از خدمات موثری را ارائه می دهند که باعث رشد کسب و کار شما می شود.از جمله طراحی سایت واکنش گرا (به انگلیسی: responsive) و مشاوره ی کسب و کار، راه حل های تبلیغاتی خلاقانه،مدیریت اینستاگرام که هویت و شخصیت را به کسب و کار شما تزریق میکند و ایده های مفیدی را برای شما ارائه می دهد.

طراحی سایت فروشگاهی

یکی از طراحی سایت های مهرنت، طراحی سایت فروشگاهی است.از قابلیت های مهمی که هر کسب و کاری باید داشته باشد،فروشگاه اینترنتی است که باعث رشد و توسعه کسب و کار شما می شود.در واقع فروشگاه اینترنتی می تواند یک شعبه مجازی از کسب و کار شمرده شود.شما به کمک فروشگاه اینترنتی خود می توانید، مشتریان خود را زیادتر کنید؛ به این صورت که مشتریان شما هر کجای ایران هم که باشند کالای مورد نظر خود را انتخاب و به صورت غیر حضوری پرداخت میکنند.مشتریان می توانند از محصولات و یا خدمات شما اطلاع پیدا کنند.همچنین شما میتوانید از نظرات و بازخورد مشتریانتان آگاهی کسب کنید و درست همانطور که مدیریت فروشگاه خود را به صورت فیزیکی برعهده دارید، میتوانید کسب و کار مجازی خود را مدیریت کنید.

  دارای درگاه پرداخت آنلاین

طدارای سبد خرید جهت سفارش محصول توسط مشتریان

  قابلیت افزودن به لیست علاقمندی ها

قابلیت مقایسه محصول

 مرتب سازی محصولات بر اساس فیلتر

لیست محصولات اخیر

 لیست محصولات منتخب

 جستجوی محصولات

  پشتیبانی از سایت شما

 قابلیت توسعه سایت شما در آینده

آموزش پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده نمونه کار ما
طراحی گرافیک سایت
مشاهده نمونه کار ما

طراحی سایت واکنش گرا

امروزه بیشتر کاربران سایت شما را در موبایل مشاهده میکنند، به همین علت یکی از طراحی سایت های بسیار مهم و کاربرپسند، طراحی سایت واکنش گرا و یا responsive است. اگر سایت قابلیت واکنش گرایی داشته باشد،کاربرشما با هر دستگاهی اعم از موبایل، تبلت، کامپیوتر و … سایت شما را که مشاهده کند،سایت با توجه به اندازه ی دستگاه تغییر سایز می دهد و خود را سازگار میکند.

بنابراین یکی از پارامتر های یک سایت موفق این است که وقتی کاربران با هر اندازه پلت فرم و دستگاهی به سایت شما مراجعه میکنند، سایت شما به صورت کامل نمایش دهده شود.

از مزایای طراحی سایت واکنش گرا این است که شما به جای طراحی چند سایت برای نمایش در دستگاه های مختلف می توانید فقط یک سایت طراحی کنید.

تیم متخصص طراحی سایت ما، به کمک فناوری های به روز وب سایتی واکنش گرا طراحی میکنند که باعث میشود شما از رقیبان خود سبقت بگیرید، رتبه سایت خود را افزایش دهید و به افزایش ترافیک سایت خود کمک کنید.

طراحی سایت با ووردپرس

طراحی سایت با ووردپرس، استفاده از آن آسان است و به کمک ابزار ها سئو و بهینه سازی سایت مناسب تر انجام میگیرد، توسعه ی سایت در آینده با ووردپرس انعطاف پذیرتر است.وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) می باشد که محیط کاربر پسندی را فراهم می کند و این امکان را به شما می دهد که اگر تغییراتی بخواهید در سایت اعمال کنید، به راحتی این کار عملی است.

  سهولت در ویرایش

سئو محور

  قابلیت شخصی سازی 

محبوب ترین cms در جهان

طراحی سایت با ووردپرس
مشاهده نمونه کار ما