بازاریابی محتوا

با تولید محتوای جذاب و بهینه شده، حس اعتماد را در کاربران خود ایجاد کنید.

اگر شما صاحب کسب و کار کوچک یا بزرگ هستید، حتما می دانید که بازاریابی نقش بسیار مهمی در برند سازی کسب و کار شما دارد.از نتایج بازاریابی موفق می توان به کسب مشتری و نگهداری مشتری و در نهایت فروش و سود بیشتر اشاره کرد.

بنابراین چون محتوای سایت، معرفی کننده کسب و کار شما است، داشتن محتوای مناسب و بهینه سازی شده تاثیر به سزایی در پیشرفت کسب و کارتان دارد.داشتن تولید محتوای مناسب باعث ایجاد اعتماد با کاربران شما می شود.محتوا مهم است اما از آن مهم تر برقراری ارتباط و ایجاد اعتماد است.از این رو به کار بردن کلماتی که حس اعتماد در مشتریان ایجاد کند نقش مهمی دارد. طراحی سایت مهرنت علاوه بر طراحی زیبا، محتوای کاربردی، مفید و مبتنی بر سئو ارائه می دهد.

 ایجاد حس اعتماد 

 بازاریابی کارآمدتر از طریق تولیدمحتوا

 افزایش رتبه سایت در گوگل

 افزایش فالوور مرتبط با کسب و کار

  افزایش لایک اینستاگرام

تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

 

ایده پردازی

در رابطه با کسب و کار شما چه محتوایی را باید تولید کرد؟ آیا کلمه کلیدی به خصوصی را مدنظر دارید تا سایت خود را درباره ی آن بنویسسید؟ تیم مهرنت برند شما، اهداف و مخاطبانتان را در نظر میگیرند و ایده پردازی می کنند.

 

استراتژی تولید محتوا

به طور تکنیکی اهداف کسب و کار،جمعیت شناسی مخاطبان و اطلاعات مربوط به مراجعه کننده به سایت شما را در نظر میگریم و یک استراتژی محتوا متناسب با کسب و کار شما طراحی می کنیم.

 

برنامه ریزی تولید محتوا

آیا شما میخواهید مخاطبانتان در سایت شما به آنچه که می خواهند برسند؟ باید همه چیز در سایت دردسترس و گویا باشد.ما برنامه های محتوا را با توجه به مشتریان شما و نیازهایشان خلق می کنیم.

 

بررسی تولید محتوا

ارزیابی مرتبط بودن محتوا، مناسب بودن محتوا، اصولی بودن آن و تلاش بر شناسایی فرصت های موجود در برنامه های فعلی محتوای شما و از آنها به عنوان زیرساخت تولید محتوای متحصر به فرد سایت بهره میبریم.

تولید محتوا بلاگ

 

تولید محتوا بلاگ

به کمک بلاگ در سایت خود می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.بازدید سایت خود را افزایش دهید. با بلاگ ها کاری کنید تا کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بمانند و به این ترتیب رتبه ی سایت خود را به طور چشمگیری جا به جا کنید.

ایمیل مارکتینگ

 

بازاریابی با ایمیل

یکی از موثرترین راه های حفظ مشتری، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل است.شما با این روش می توانید با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید.ما با بازاریابی از طریق ایمیل یک کمپین مقرون به صرفه برای شما ایجاد میکنیم.