فرمولی برای تسلط بر سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

پیدا کردن تفاوت ها،ویژگی ها و عملکرد موتور های جستجو  همانند رمزگشایی یک گاوصندوق دشوار است.الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر و تحول هستند.رتبه بندی سایت شما به پارامتر ها بسیار متفاوتی بستگی دارد.حال انجام دادن تمامی این پارامتر ها ما را به نتایج دلخواه نمی رسانند.اما خبر خوب آن است که بدانید در درنیای بازاریابی،تنها با انجام دادن 20% از این پارامتر ها ما رو به 80% از نتایج دلخواهمان می رساند.

ما در این مقاله میخواهیم در مورد یک فرمول دو پله ای صحبت کنیم که با گذراندن صحیح این دو پله،میتوانید سئو سایت خود را بهبود بخشید و رتبه سایت خود را به طرز شگفت انگیزی می تانید بالا ببرید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

این شما و این فرمول جادویی :

” محتوای سایت شما + لینک های بیرونی به سایت شما =  نتیجه دلخواه ما،افزایش بی نظیر رتبه سایت “

شاید این فرمول خیلی معمولی به نظرتان بیاید، اما اجازه دهید تا آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

پله اول :محتوای فوق العاده

شاید شنیده باشید که می گویند محتوا پادشاه است،این جمله حیقت دارد چرا کهدر گذشته بسیاری عواکل بازاریابی در تلاش بودند تا نوشته ها و محتواها را از قلمرو دنیای انلاین حذف کننید،اما در نهایت چی شد؟محتوا پادشاه شد؛میخواهم به شما بگویم نقش محتوا در سایت آنقدر اهمیت که مثل وجود قلب در بدن انسان می باشد.درواقع محتوا المانی است که باید تمامی تلاش و تمرکز خود را روی آن بگذرارید چرا که تمامی کیفیت سئو شما به این موضوع برمیگردد.بیاید از اینجا شروع کنیم که چه تفاوتی میان یک توای معمولی با یک محتوای فوق العاده وجو دارد؟چه عاملی محتوای معمولی را از محتوای فوق العاده جدا میکند؟

این سه گزینه: مرتبط بودن محتوا، منحصر به فرد بودن، واکنش کاربر نسبت به محتوا 

اولین موردی که در محتوا باید آن را رعایت کنید همان گزینه اول یا مرتبط بودن است.محتوای تولید شده باید هدفمند باشد.بدانید در مورد چه چیزی قرار است صحبت کنید و در آخر به کجا میخواهید برسید.باید بدانید که کاربران در رابطه با موضوع شما چه چیزی را در گ.گا جسنجو میکنند.سعی کنید محتوای خود را بر اساس سرج افراد بسازید.

حال که متوجه شدید چه کلمه ای را افراد جستجو میکنند و محتوای خود را طبق آن گسترش دادید،مرحله بعدی این است که محتوای منحصر به فردی تولید کنید.حرف تازه ای بزنید و تمرکز خود را بر تولید محتوای با کیفیت بگذارید.

اگر مخاطبانتان سوالی داشتنتد یا با مشکل مواجه شدند حتما برای آنها وقت بگذارید و آن را حل کنید.

در نهایت باید بگویم محتوایی که تولید میکنید باید مدیریت شود و کاری کنید تا کاربر ا مطالعه محتوای شما واکنش خوبی نشان دهد و دلش بخواهد تا محتوای شما را با دوستانش به اشتراک بگذارد که این موضوع نیازمند رعایت درست سه گزینه گفته شده می باشد.

پله دوم: لینک دادن (Back Link) به سایت

هنگامی که محتوای زیادی را تولید کردید وقت آن رسیده است که لینک هایی بسازید تا آن لینک ها کاربران را به سمت محتواهای تولید شده ی شما ببرند.در واقع با این روش گوگل،میزان Site Authority یا توانایی سایت شما را مشخص میکند.باید بدانید که این کار ،یک کار ساده اما در عین حال ساده نیست.

اولین کاری که در این پله باید انجام دهید این است که نوشته های خود را در همه ی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.انقدر که مطمئن شوید همه ی مطالب شما دیده می شود.

حال بعد از انجان دادن این مراحل لینک مطالب خود را در ایمیل برای افراد بفرستید و به آنها توضیح دهید که این مطالب چه کمکی می تواند به آنها بکند.سپس خواهید دید که ترافیک سایت شما چقدر تغییر خواهد کرد.

اگر میخواهید سایت های معتبر با رتبه ی لالا لینک های سایت شما را در یسات های خود بگذارند،باید سعی کنید محتواهای صنعتی، مهندسی و حماسی بنویسید و در انجن ها بگذارید تا به صورت طبیعی در معرض دید افراد متخصص قرار گیرد و آنها مطلب شما را به اشتراک بگذارند.این کار زمان و صبر زیادی را می خواهد اما به مرور زمان نتیجه ی عالی ان را مشاهده خواهید کرد.

سخن آخر :

اگر شما فقط این دو پله را بالا روید و به درستی انجام دهید،درحالی که دیگران به دنبال نخوه ی عملکرد جستجوگرها هستند شما با این راهکار ها به سرعت از آنها پیشی میکیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *