تبلیغات در گوگل ادوورز

همه چی راجب گوگل ادوورز

تبليغات ىرگوگل ادوورز

گوگل ادوورز چیست و کاربرد آن چیست ؟

گوگل ادوورز…شاید این واژه را زیاد شنیده باشید، اما ندانید کاربرد آن چیست و چه مزایایی میتواند داشته باشد.گوگل ادوورز یا تبلیغات در گوگل به این صورت است که شما هزینه ای را به گوگل پرداخت میکنید و در کلماتی که مدنظر شما است،سایت شما را بالا میاورد.

اگر تبليغات خود را به شكل درستی بگذارید، ترافیک سایتتان زیاد میشود و در نتیجه ضمن افزایش رتبه  سایت، فروش خود را میتوانید به طور چشمگیری زیاد کنید و بالعکس اگر تبلیعات درستی نداشته باشید، علاوه بر اینکه هزینه ای رو پرداخت کردید و پول خود را از دست داده اید حتی این موضوع باعث کاهش رتبه ی سایت شما می شود.

در این مقاله قصد ندارم در مورد اینکه چه میزان از پول شما هدر میرود یا اینکه مفید خواهد بود صحبت کنم.من قصد دارم در مورد اینکه گوگل اددورز چیست ؟ گوگل ادوورز چه کاربردی دارد و چه فوایدی دارد، با شما صحبت کنم و در نهایت به شما خواهم گفت از کجا شروع کنید.

پس با مهرنت همراه باشید.

گوگل ادوورز چیست ؟

گوگل ادوورز یک پلت فرم پرداخت (PPC  (Pay Per Click است.کاربران از دو طریق میتوانند به شما دسترسی داشته باشند و شما را ببنید.

  1. از طریق جستجوی کاربران در گوگل
  2. از طریق Google Display Network

هر دوی این روش رویکرد یکسانی دارند اما در مواردی  باهم تفاوت دارند.رویکرد یکسان آن دو این است که هر دوی انها با سیستم PPC  کار میکنند و زمانی که تبلیغ کنندگان تبلیغ خود را درج میکنند،تبلیغ آنها به کاربران مربوطه ی انها نشان داده خواهد شد.

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، شبکه ی جستجوی گوگل، آگهی شما را در کلمات کلیدی مد نظر شما به کاربران نشان خواهد داد.به طور مثال اگر شما فروشگاه اینترنتی تخت و لوازم چوبی دارید،وقتی آگهی خود را درگوگل درج کنید، وقتی کاربر عبارت هزینه قیمت تخت یک نفره، را سرچ کند، سایت شما باتوجه به بودجه پرداختی شما در لیست نتایج جستجوی گوگل با یک کلمه AD”” نشان داده خواهد شد.

Google Display Network یا تبلیغات بنری  به این صورت است که وقتی کاربران در حال جستجوی محصول و یا خدماتی هستند، آگهی شما به صورت بنری بر بروی سایت های  قرار میگرند که فکر میکنید کاربران با آن کلمه ی کلیدی وارد سایت مورد نظر میشوند.گاهی اوقات پیش می آید که حتی خود مردم هم نمیدانند چی میخواهند مگر اینکه آن را ببینند و جلوی چشمانشان قرار بگرید.

فواید گوگل ادوورز

این روز ها، راه های زیادی  برای تبلیغات در فضای مجازی وجود دارد.مانند بلیغات در فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی که همگی با آنها آشنایی داریم.ولی با این وجود گوگل ادوورز همچنان در صدر جدول بهترین راه تبلیغات در فضای مجازی قرار دارد چرا که میتواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.بدیهی است که همه ی ما برای به طور مثال  پیدا کردن تخت مورد نظرمان، ابتدا در گوگل جستجو میکنیم.

پیشنهاد ما این است که اگر تبلیغاتی در گوگل انجام دهید و به دنبال آن تبلیغات خود را در دیگر فضاهای مجازی قرار دهید میتوانید به سرعت رشد کنید و از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید.

چگونه از گوگل ادوورز استفاده کنیم ؟

زمانی که تصمیم قطعی خود را برای تبلیغات در گوگل گرفته اید،باید بدانید در چه کلماتی کلیدی قرار است تبلیغات خود را قرار دهید.بعد از این مراحل وارد سایت گوگل ادوورز شوید (برای وارد شدن به سایت گوگل ادرز کلیک کنید)، حساب کاربری خود را بسازید و اندکی صبر کنید حال باید کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنید.اولین کاری که در این بخش باید انجام دهید این است که مخشص کنید که چه نوع کمپین تبلیغاتی(تبلیغات ویدئویی، تبلیغات جستجو و …) را قصد دارید ایجاد کنید.حال باید مشخص کنید با چه هدفی این آگهی را درج میکنید.به طور مثال با هدف فززایش ترافیک سایت و یا با هدف فروش بیشتر.

همانطور که در ابتدا گفته شد، ایجاد کمپین های تبلیغاتی نیاز به تجربه و دانش فنی دارد، لذا جهت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *