چرا سئو مهم است ؟

اکثر مردم برای دستیابی به اطلاعات موردنیاز خود در اینترنت به دنبال آن هستند.به طور مثال جملاتی مانند خرید هدفون، خرید لباس، شرکت طراحی سایت و سئو ، تولید محتوا و … جستجو میکنند.

بهینه سازی موتور های جستجو یا سئو (به انگلیسی: Seo) ،فرآیندی است که به مشتریان شما کمک میکند تا با کسب و کار شما آشنا شوند.ت یم ما با استفاده از خدمات نوین سئو، به کمک بهترین روش های بازاریابی دیجیتال، بازدید و رتبه سایت شما برای کلمات کلیدی موردنظر افزایش می دهند.

 

فواید سئو

 رشد سریع کسب و کار های کوچک 

 افزایش ترافیک سایت

 تسهیل در فرآیند برندینگ و افزایش اعتبار برند

 پیروزی از رقبا

 ماندگار بودن نتایج کسب کرده از سئو

سئو و بهینه سازی سایت

10 قدم تا موفقیت در سئو

 1. هدف شما 

تیم مشاوره ی بازاریابی ما در پیدا کردن اهداف بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود به شما کمک میکنند سپس برنامه ریزی میکنند و استراتژی های لازم را در نظر میگیرند.

 2. ارزیابی سایت 

ما ارزیابی نقاط قوت و ضعف موقیعیت فعلی سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل شناسایی می کنیم وبه کمک طیف گسترده ای از ابزار های موجود موارد لازم را به ترتیب اولویت و میزان سوددهی برای بهبود رتبه سایت انجام می دهیم.

 3. تحلیل و آنالیز رقبا 

ارزیابی رقبا یک روش اثبات شده برای تشخیص وضعیت کسب و کار شما در بازارکار است.تیم ما میتوانند نقاط قوت و ضعف کسب و کار شما  را پیدا کنند درحالیکه یک چشم انداز رقابتی نیز دارند. 

 4. یافتن کلید واژه 

این مرحله که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است مربوط به تجزیه و تحلیل دقیق کلمات محبوب میشود.تیم مهرنت کلماتی که بیشتر مشتریان شما جستجو میکنند را پیدا میکند تا به رشد کسب و کار شما کمک کنند.

 5. برنامه بهینه سازی 

استراتژیست های ما نحوه ی پیاده سازی برنامه های بهینه سازی خود را ارائه می دهند. که این شامل یافتن کلمات کلیدی متناسب با هر صفحه از سایت است.این مرحله مشتریان مرتبط با محصول یا خدمات شما را به سایت شما وصل میکند.

 6. اجرا 

به کمک تحقیق و برنامه ی بهینه سازی، طرح ها و ایده های در نظر گرفته شده را در سایت شما پیاده سازی میکنیم.ما هر تغییری که ایجاد کنیم، نتیجه ی آن را بررسی میکنیم تا اثربخشی برنامه ریزی های انجام شده ارزیابی شود.

 7. نظارت بر ترافیک و رتبه بندی 

ما سایت شما را از طریق ابزار های لازم و گوگل آنالیزور اجرا میکنیم و نتایج آن را بررسی میکنیم.این روند نه تنها نشان می دهد که سایت شما چطور کار میکند هم چنین فرصت های دیگری را در اختیار ما قرار میدهد تا به وسیله ی آنها کسب و کار خود را روز به روز گسترده تر کنید.

 8.بهینه سازی برنامه سئو 

به کمک داده های جمع آوری شده از برنامه های سئو، ممکن است برنامه های سئو خود را بهبود دهیم.بررسی تجزیه و تحلیل اطلاعات سایت این امکان را به شما می دهد تا برنامه ای سئو خود را بهینه سازی کنید و همچنین روز به روز بازیدکنندگان راه به مشتریان تبدیل کنید.

 9. تولید محتوا 

با خدمات بازاریابی محتوا مهرنت ،تیم ما محتوای منحصر به فردی را مبتنی بر اصول سئو ایجاد میکنند. 

 

 10. گزارش گیری 

ما به طور دقیق و منظم عملکرد سایت شما را اطلاع میدهیم و در جریان جزئیات شما را قرار میدهیم.