با ترفندهای طراحی سایت باعث ترقی کسب و کار خود شوید!

طراحی سایت مهرنت

شروع هر کسب و کاری یکم سخت است.رشد هر برندی به مرور زمان صورت میگیرد.شما ممکن است نگرانی هایی بابت تعیین نوع عملکرد خود و کس بو کار خود،کمپین تبلیغات خود و … داشته باشید.اما بدانید همه ی این ها طبیعی است.اما حتما شنیده اید که موفقیت یک روزه اتفاق نمی افتد.

به تازگی تحقیقاتی به نامنظرسنجی کسب و کار هاروارد ” انجام شده است که بر این اساس عواملی که باعث می شوند مشتری، فرآیند خرید را کامل کند، بررسی میکند.طبق این تحقیق ایجاد حس اعتماد در مستری از اهمیت بالایی برخوردار است.شما باید علاوه بر اینکه طراحی سایت خود را به گونه ای انجام دهید که مشتری به آخرین مرحله فرآیند خرید برسد،باید کاری کنید تا از یک مشتری معمولی به یک مشتری قدیمی تبدیل شود.

از عوامل دیگر طراحی وب سایت قدرتمند که تاثیر به سزایی در تکمیل فرآیند خرید توسط مشتری دارد.همچنین اگر انجام این فرآیند بسیار راحت و آسان صورت بگیرد،مشتری بیشتر جذب میشود.

بنابراین سعی کنید هر چیزی در وب سایت شما ملموس، ساده و دسترسی کارربر به آن راحت باشد.زمانی که مشتری وارد سایت شما میشود در ابتدا طراحی سایت و گرافیک سایت به چشمش می آید بنابراین طراحی سایت در اینکه تا چه میزان شرکت شما و برند شما معتبر و قابل اعتماد است،تاثیر چشمگیری دارد.

ما در این مقاله 5 ترفند شگفت انگیز طراحی سایت به شما یاد خواهیم داد که به سرعت موجب توسعه برند شما می شود.

1.قرار دادن ویدئو در صفحه ی landing

قرار دادن ویدئو در سایت کاری بسی آسان است.طبق تحقیقات انجام گرفته 80% مردم در هفته ویدئو ها را نگاه میکنند.اما از ویدئو های ازقبل ساخته شده استفاده نکنید.خلاق باشید و یک ویدئو ساده خودتان تهیه کنید آنوقت منتظر تاثیرات آن باشید.ضمنا این نکته را در نظر بگیرید که در هر ویدئو هدفی تعیین کنید مثلا هدف می توند این باشد که در آخر ویدئو، مشتری با شما تماس بگیرند و یا با خصوصیات منحصر به فرد محصولات شما آشنا شوند.در ساختن ویدئو ها سعی کنید یک ویژگی از شرکت یا برندتان را بولد کنیو تا برند شما در ذهن مخاطب جای گیرد.مثلا در ایتدای ویدئو ها همیشه برند شرکتتان 360 درجه بچرخد و بعد ویدئو شما پخش شود.

طبق تحقیقات انجام گرفته 70% ترافیک سایت ها از ویدئو است در حالی که 71% از کاربران ویدئو را از جذاب ترین ویدئو ها میدانند.

2.اسکرول Parallax 

در حالی که تکنولوژی و اینترنت روز به روز در حال پیشرفت است این واقعیت م وجود دارد که با گسترش فناوری،مردم روز به روز تنبل تر میشود و این یک حقیقت غیر قابل انکار است.حتی برای بسیاری از مردم سخت است که بر روی دکمه ای کلیک کنند بنابراین اینجا اسکرول Parallax به میان می آید.در حقیقت اسکرول Parallax، علاوه بر اینکه از تنبلی افراد جلوگیری میکند، زیبایی هم دارد.

اسکرول Parallax یک background عکس داردکه با سرعت متفاوتی جا به جا می شود و محتواهای قبلی را نمایش نمیدهد در عوض مطالب جدید را نشان میدهد.نمونه ای از اسکرول Parallax را میتوانید در اینجا ببینید.

3.تماس های متحرک

برای برقراری تماس توسط مشتری با شرکت شما، باید از تماس های متحرک (animated)، استفاده کنید که مشتری تشویق شود تا با شما تماس بگیرند.در واقع کاربران نمیدانند که باید چیکار کنند.زمانی متوجه می شوند که شما همه چیز را چندین بار به طور شفاف، برای آنها توضیح دهید.ناگفته نماند که توضیح دادن هم کم است باید کناره های سایت یه سری عکس ها یا نوشته های متحرک باشند تا مشتری را به حرکت وادارد تا کاری انجام دهند.

آیا شما نیاز به ایده گرفتن دارید؟مهرنت میتواند ایده های جالبی را با هدف به چشم آمدن مطلب،خلق کند.

.4تایپ منحصر به فرد

امروزه اکثر متن ها تایپ های معمولی،فونت های رایج و یکنواخت دارند.سعی کنید در تایپ متن های سایت،ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشید مثلا اگر تم سایت شما سبز است، رنگ لینک ها یا درگ (Drag) کردن متن ها به رنگ سبز باشند.یک ویژگی خاصی به کار ببرید که آن خصوصیت خاص،معرفی کننده برند و شرکت شما شود.حتی مطالب مهم را که باید مشتری به آن جذب شود از رنگ ها و فونت های چشم گیر و قابل توجه استفاده کنید.در آخرجذاب بودن محتوا همگی به انتخاب های شما بتسگی دارند.

5.هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی می تواند یک چارامتر خاص در یاست شما باشد که حس منحصربه فرد بودن را به کاربران شما بدهد.هوش مصنوعی خدمات طیادی را میتوند ارائه کند از جمله اینکه اگر مشتری شما درخواست مشاوره داده باشد،در زمان واقعی به درخواست مشتری پاسخ دهد.حتی استفاده از ربات های گفتگو و الگو برداری از مکالمه های روتین میتواند بسیار کاربردی باشد .اگر این ربات های گفتگو بتوانند استیکر هایی را برای کاربر ارسال کند،مسلما حس اعتماد و احساس خوبی در مشتری ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *