6 روش بازاریابی اینترنتی در سال 2018

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال در چند سال اخیر بسیار تغییر کرده است.کارهایی که برای کسب و کارخود در سال گذشته  انجام میدادید و جواب هم میداد امسال دیگر جواب نمیدهد.اگر کارآفرین هستید کار شما این است که خود را با این تغییرات همگام کنید و دانش خود را به روز نگه دارید.

مقاله مرتبط: 3 روش رایگان برای کسب و کار شما

روند رشد کسب و کار و جذب مشتری دو پارامتر مهم محسوب می شود که همچون قلب و مغز انسان، وجودشان در هر کسب و کار الزامی است.برای توسعه کسب و کار چندین کانال بازاریابی وجود داردشما نمیتوانید با داشت فقط یک کانال انتظار سود و یا حتی بازشگت سرمایه خود را داشته باشید.

امروزه چیزی که بسیار برایش ارزش و بها قائل هستند،ایجاد اعتماد و صمیمیت با کسانی است که بیشتر به شما نیاز دارند،سعی کنید طوری آنها را متقاعد کنید که مناسب ترین انتخاب هستید.شما باید در همه جا حضور داشته باشید و در همه ی ذهن ها ماندگار شوید .با 6 روش بازاریابی دیجیتال زیر میتوانید به این اهداف برسید.

1.ارتباطات همیشه برنده است!

هسته ی اصلی بازاریابی دیجیتال همین مرتبط بودن است.به دنیال پیامک فرستادن برای افراد نباشید این روش در سال 2018 دیگر جواب نمیدهد.با افراد ارتباط صمیمی ایجاد کنید.

2.توجه رمز دوم موفقیت در ارتباطات

اگر شما در بپیک کسب و کاری توجه نداشته باشید حتی با پرداخت هزینهای گزاف در دیجیتال مارکتینگ موفق نخواهید بود.بسیاری از مردم از توده ی پیام هایی که ارسال کردند اما پاسخی دریافت نکرده اند دلسرد شده اند.

این یک فرصت بی نظیر برای شماست که به سوالات، بازخورد و انتقادات توجه کتید و در نهایت این توجه باعث وفاداری مشتریان می شود.

3.همه جا باشید.

هر جا که مخاطب شما هست شما هم همانجا باشید.(برند شما همه جا باشد.)اما به راستی این امکان بسیار هزینه بر است.در عوض می توانید در جاهایی حضور پیدا کنید که مخاطبان مرتبط با کسب و کار شما وجود دارند.از یک طرف مخاطبان مرتبط، هم اطلاعاتی دارند،هم علاقمند هستند و بالاتر از همه دوست دارند به شما اعتماد کنند.

4.فقط یک پلت فرم ؟

واقعا اگر سازمان شما تنها بریک پلت فرم تمرکز دارد، دوباره در مورد آن فکر کنید.شما در تلگرام کانال یا گروه دارید اما در اینستاگرام اکانتی ندارید.کاربران هر کدام ممکن است متفاوت باشند. 

مرتبط : دلیل حضور پر رنگ اینستاگرام در کسب و کار های امروزی، مدیریت تخصصی اینستاگرام

به همین علت کلید پیروزی در کسب و کار این است که محتوای خود را در چندین پلتفرم بنویسید.ضمنا این کار باعث می شود، از هزینه ای زیاد تولید محتوای جدید بسیار کم کنید زیرا به جای آنکه محتوای جدیدی در کانال خود بگذارید می توانید همان محتواهایی که دارید را در فضای جدید و چه بسا با مخاطبان بشتر بگذارید.

5.اعتماد، اعتماد، اعتماد

همانطور که از اهمیت کانال های ارتباطی و اعتماد گفته شد باید این مورد را اضافه کرد که شما نمیتوانید یک فرآیند بازاریابی کامل از قبل تعریف کنید و طبق آن مرحله به مرحله خوشحال پیش روید و روز به روز مخاطبانتان اضافه کنید.دیگر روش هایی مثل شماره معکوس و ایجاد حس نیاز در مخاطب بی فایده است.چون بسیاری از افراد با حجم عظیمی از تبلیغات مواجه هستند که حتی در انتخاب درست آنها دچار مشکل می شوند.

اما صبور باشید. زمان بگذارید، تجربه کسب کنید و یک حس اعتماد واقعی میان خود و مخاطبان خود ایجاد کنید.

شما باید مخاطبان خود را با سطح دانش و توانایی های خود آگاه کنید و با ایجاد محتوای مزتبط، توجه آنها را به خود جذب کنید.در واقع ضمانت کار شما میتواند این باشد که قلبت دوست دارید خدمات مفیدی را به افراد ارائه کنید.

6.برگ برنده

بسیاری از افراد تمامی هزینه های خود را روی تولید و فروش محصولات و یا خدمات خود میگذارند که این کار حرفه ای نیست.برگ بنده دست کسانی است که بودجه خود را به صورت موثر تری خرج میکنند.اگر میخواهید این برک برنده را داشته باشید باید هزین های خود را در زمینه برندینگ خرج کنید و مردم را از وجود برند خود آگاه کنید.خدمات خود را به آنها ارائه کنید.

اما این موضوع به این معنی نیست که شما هیچ هزینه ای برای خرید و فروش نکنید اما بیشتر هزینه های شما باید روی برندینگ تمرکز کند.

 

سخن پایانی :

امروزه با گسترش کسب و کار ها و وجود رقبای مختلف در دنیای کسب و کار، هر سازمانی که تخصصی تر و حرفه ای تر باشد، ارزش بالاتری دارد.یادتان نرود که ایجاد اعتماد و ارتباط موثر دو گام حیاتی در موفقیت کسب و کار هاست.

 

 

 

منتظر نظرات شما درباره ی این مقاله هستیم.

ما را به دوستان خود معرفی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *